Etelä-Suomen alueen K-seniorikauppiaat Pärnussa 8.-14.10.2023

with Ei kommentteja

Sunnuntaina 8.10. aamulla kokoonnuimme 42 kahden K-seniorin joukolla Viking Linen terminaalissa Katajanokalla ja pakkasimme matkatavarat jo monilla matkoillamme tutuksi tulleen Petri Helmisen bussin tavaratilaan.

Viking XPRS laivaan noustuamme nautimme brunssin mukavasti aallokossa keinuvalla matkalla Tallinnaan. Onneksemme emme olleet matkalla edellisenä päivänä, koska silloin kovan myrskyn takia samaisella vuorolla laiva kääntyi Tallinnan edustalta takaisin Helsinkiin.

Tallinnasta jatkoimme Pärnuun Tervise Paradiis Spa Hotel & Water Park kylpylään. Kylpylä on meren rannalla vajaan parin kilometrin päässä Pärnun keskustasta.

Viikon alussa lääkärin/sairaanhoitajan suositusten mukaisesti saimme päivittäin valita monipuolisesti kolme hoitoa kukin omien kolotustemme ja vaivojemme hoitamiseen. Erilaisia porekylpyjä, hierontoja, suolahuonetta, kuuma ja kylmähoitoja, sähkö- ja magneettihoitoja ym.ym.

Viikko kului rattoisasti mukavassa seurassa monipuolisista hoidoista nauttien ja melko tuulisessa säässä ulkoillen. Muutamana iltana kokoonnuimme runsain joukoin 8. kerroksen Romantic baariin ihastelemaan auringon laskua ja nauttimaan virvokkeita.

Lauantaina 14.10. aamiaisen jälkeen pakkasimme matkatavarat bussiin ja lähdimme kotimatkalle kohti Tallinnaa vetreinä ja notkeina. Viime ostosten jälkeen nousimme Eckerö Linen Finlandia laivaan ja saavuimme Helsinkiin kahden jälkeen iltapäivällä.